مشتری رو از حسابش باخبر کن

فعال‌سازی، اتصال و ارسال پیامک از طریق نرم‌افزار حسابداری هلو

آموزش ثبت احراز هویت و فعال سازی سامانه

طبق دستور سازمان تنظیم مقررات ارتباطات رادیویی، خطوط سامانه های پیامکی همانند سیم کارت های اپراتورهای همراه اول و ایرانسل و سایر اپراتور های سیم کارت های همراه جهت فعال شدن نیازمند ثبت احراز هویت می باشند و تا زمانی که احراز هویت خط انجام نشود، خط جهت استفاده در پنل ارسال و دریافت پیام کوتاه فعال نمیگردد.

از این رو شما پس از خرید پنل پیامک اولین کاری که باید انجام دهید تکمیل فرم احراز هویت خط می باشد.

برای این امر کافی است شما با اطلاعات کاربری خود ( نام کاربری و رمز عبور ) که هنگام خرید پنل برای اکانت خود تعریف نموده اید وارد پنل خود شوید.

آدرس ورود به پنل پیامک : sms.sunwaysms.com

در صفحه اصلی پنل گزینه احراز هویت خط را ملاحظه میکنید روی گزینه مورد نظر کلیک کنید تا به صفحه مربوطه هدایت شوید.

در این صفحه ابتدا می بایست راهنمای را مطالعه نمایید و بعد روی شماره خط خود کلیک کنید تا فرم مربوط به احراز هویت برای شما نمایش داده شود، افراد حقیقی باید گزینه ” حقیقی ” را زده و فرم را تکمیل نمایند و مجموعه های حقوقی گزینه ” حقوقی ” را انتخاب کنند.

اطلاعات حقیقی وارد شده با اطلاعات موجود در سامانه شاهکار تطابق داده می شود.

همچنین اطلاعات حقوقی وارد شده  با اطلاعات موجود در سامانه اشخاص حقوقی شرکت به آدرس https://ilenc.ssaa.ir/ تطابق داده می شود.

بدیهی است اگر یک یا بیش از یکی از اطلاعات با سامانه های فوق مغایرت داشته باشد احراز هویت شما تایید نشده و خط شما فعال نمی شود.

بنابراین می بایست اطلاعات حقیقی را دقیقا همانطور که در شناسنامه و کارت ملی درج شده است وارد نمایید مثلا اگر نام شما علیرضا است و در شناسنامه به شکل علی رضا نوشته شده است شما هم باید در فرم نام خود را علی رضا وارد کنید اگر علیرضا نوشته شود اطلاعات شما تایید نمی شود. این مورد درباره سایر اطلاعات شما صدق می کند.

شماره موبایل وارد شده حتما باید همراه اول باشد و به نام خود شخص باشد، چنانچه شماره همراه اول ندارید احراز هویت خود را به نام یکی از افراد درجه یک خانواده مانند پدر، مادر، خواهر- برادر و یا همسر- فرزند خود ثبت کنید.

حتما پیشنهاد میشود قبل از وارد کردن اطلاعات حقوقی به سایت https://ilenc.ssaa.ir/ مراجعه کنید و با وارد کردن شناسه ملی مجموعه اطلاعات دقیق خود را مشاهده نمایید و فرم را بر اساس همان اطلاعات تکمیل کنید.

در ادامه باید آدرس و کد پستی و شماره تلفن وارد کنید که این سه مورد باید متعلق به یک محل باشد.

در نهایت در کادر توضیحات به صورت مختصر باید اعلام کنید از این سامانه چه استفاده ای قرار است داشته باشید و پیام های شما با چه محتوایی قرار است ارسال شود .

بعد از انجام کارهای فوق گزینه ثبت را بزنید و چند دقیقه ( 5 – 10 ) دقیقه بعد به همین صفحه مراجعه نمایید.

اگر پاسخ دریافتی ” تایید شده ” بود که خط شما فعال شده و آماده استفاده می باشد.

اگر پاسخ دریافتی ” تایید نشده ” بود میتوانید اطلاعات را مجدد بررسی کنید و موارد نا صحیح را اصلاح نمایید و دکمه ثبت را بزنید.

اگر وضعیت خط شما ” منتظر بررسی توسط اپراتور ” بود و این وضعیت بیش از 15 دقیقه پایدار بود، می بایست با واحد پشتیبانی شرکت تماس بگیرید تا پیگیری شود.

توجه داشته باشید اگر در پنل خود بیش از یک خط احراز نشده دارید پس از ثبت اطلاعات یک خط و زدن گزینه تایید و ثبت و دریافت پاسخ بابت تایید شدن یا نشدن اطلاعات، برای خط دوم یا بیشتر می توانید از گزینه کپی اطلاعات در سمت چپ استفاده کنید و فقط کافی است یکبار اطلاعات را بررسی کنید و گزینه ثبت را بزنید.

1 رای ثبت شده
پشتیبانی سامانه پیامک

خیلی زود با شما تماس خواهیم گرفت

از طریق تلفن و واتس‌اپ هم می‌توانید با ما تماس بگیرید

سان‌وی
ویرایش محتوا

در سریع‌ترین زمان پاسخ سوال شما را برای‌تان ارسال خواهیم کرد

ویرایش محتوا

سامانه پیامک و وب‌سرویس هدیه

در کمتر از یک دقیقه یک سامانه پیامک و وب‌سرویس با ۳۰.۰۰۰ ریال اعتبار ارسال پیامک هدیه بگیرید