مشتری رو از حسابش باخبر کن

فعال‌سازی، اتصال و ارسال پیامک از طریق نرم‌افزار حسابداری هلو

بررسی تنظیمات اتصال

شما در نرم افزار هلو امکان ویرایش تنظیماتی که مربوط به اطلاعات پنل می‌باشد را دارید، چنانچه متوجه شدید موردی اشتباه وارد شده است میتوانید از گزینه ویرایش پنل استفاده کنید.

برای ویرایش پنل انتخاب شده روی گزینه “اصلاح پنل” کلیک کنید و به راحتی مواردی که در نظر دارید را ویرایش کنید.

برای حذف پنل انتخاب شده روی گزینه “حذف پنل” کلیک کنید و پنل مورد نظر را حذف نمایید.

توجه : در صورتی که برای حذف پنل تلاش میکنید و نرم افزار هلو به شما اجازه حذف نمی دهد به منوی “ارسال پیامک” و “دریافت پیامک” که در بالای صفحه نرم افزار هلو میبینید بروید و نحوه ی ارسال را از پنلی که میخواهید حذف کنید به گزینه ی دیگری تغییر دهید.

ممکن است قبلاً پنل دیگری را برای ارسال پیامک اضافه کرده باشید و با آن ارسال انجام داده باشید که به دلیل لینک نبودن آن پنل با هلو ارسال شما در وضعیت “در انتظار ارسال” در منوی گزارشات که در بالای همین صفحه در نرم افزار هلو میبینید باقی مانده باشد که در این صورت هم به شما اجازه حذف پنل را نمی دهد. برای حل این مورد به منوی گزارشات رفته و پیام هایی که از طریق پنل مورد نظر ارسال شده اند را حذف کنید سپس نسبت به حذف پنل مورد نظر اقدام نمایید.

در صفحه مربوط به تنظیمات سرویس دهنده ، قسمتی را با عنوان “تنظیمات پیشرفته” مشاهده می کنید؛ برای اینکه ارتباط پنل پیامک راه آفتاب با نرم افزار حسابداری هلو پیوسته برقرار باشد نباید به مواردی که در تنظیمات پیشرفته درج شده است دست بزنید، با تغییر این تنظیمات در ارسال پیامک شما از طریق نرم افزار اختلال ایجاد خواهد شد .

نکته : اگر به هر دلیلی تنظیمات پیشرفته شما شامل اطلاعاتی غیر از اطلاعات موجود در تصویر است لطفا با دقت این اطلاعات را ویرایش کنید و موارد ذیل را دقیقا به همین شکل جایگزین کنید

نام کاربری : UserName

رمز عبور : Password

شماره فرستنده : From

شماره گیرنده : To

پیام ارسالی : Message

در انتها گزینه تایید را انتخاب کنید.

با فعال کردن گزینه “نمایش پیغام برای ارسال پیامک در عملیات فاکتور / امور مالی” میتوانید هنگام ثبت فاکتور برای افرادی که نمی خواهید پیام ثبت فاکتور برود را ارسال نکنید، در صورتی که اگر این تیک را نزنید نرم افزار شما به صورت پیش فرض بابت ثبت فاکتور به طرف حساب شما پیامک را ارسال میکند.

با فعال سازی گزینه “نمایش فرم ورود شماره همراه، در صورتیکه طرف حساب فاکتور فاقد شماره همراه باشد” هنگام ثبت فاکتور اگر طرف حساب شما فاقد شماره همراه باشد در همان صفحه ثبت فاکتور فرم ورود شماره همراه برای طرف حساب شما باز می شود و میتوانید شماره همراه را وارد نمایید.

در انتها با فعال سازی این گزینه شما تعریف میکنید که طرف حساب هایی که هنگام عملیات ثبت فاکتور شماره آنها را وارد میکنید ( طبق توضیح فوق ) در چه گروهی ذخیره شوند.

3 رای ثبت شده
پشتیبانی سامانه پیامک

خیلی زود با شما تماس خواهیم گرفت

از طریق تلفن و واتس‌اپ هم می‌توانید با ما تماس بگیرید

سان‌وی
ویرایش محتوا

در سریع‌ترین زمان پاسخ سوال شما را برای‌تان ارسال خواهیم کرد

ویرایش محتوا

سامانه پیامک و وب‌سرویس هدیه

در کمتر از یک دقیقه یک سامانه پیامک و وب‌سرویس با ۳۰.۰۰۰ ریال اعتبار ارسال پیامک هدیه بگیرید