مشتری رو از حسابش باخبر کن

فعال‌سازی، اتصال و ارسال پیامک از طریق نرم‌افزار حسابداری هلو

راهنمای خرید آنلاین پنل راه آفتاب

راهنمای خرید آنلاین پنل راه آفتاب :

برای خرید پنل راه آفتاب شما سه سرفصل هزینه دارید :

  • هزینه خرید پنل
  • هزینه خرید خط
  • شارژ یا اعتبار جهت ارسال پیامک

پنل راه آفتاب دائمی می باشد و نیازی به تمدید به صورت دوره ای ندارد. خطوط هم از 9 رقم الی 14 رقم به همین ترتیب هستند و نیازی به تمدید دوره ای ندارد اما خطوط 8 رقمی و 7 رقمی به صورت سالانه باید تمدید شوند و هزینه آنها پرداخت شود.

جهت خرید سامانه کافی است شما به آدرس http://sms.sunwaysms.com/shop/ مراجعه کنید و گزینه ” خرید آنلاین و دریافت سامانه در کمترین زمان ” را بزنید.

در مرحله بعد شما یک لیست از نسخه های پنل راه آفتاب را مشاهده می کنید که نشان دهنده امکانات هر نسخه می باشد.

تمامی نسخ قابل اتصال به نرم افزار حسابداری هلو هستند و امکانات نسخ برای ارسال از نرم افزار هلو باهم تفاوتی ندارند، این تفاوت در امکانات و قابلیت ها برای استفاده از خود پنل است.

هر نسخه ای که مورد نیاز شما است را می توانید با کلیک بر روی گزینه ثبت نام انتخاب کنید و در مرحله بعد فرم مربوط به اطلاعات شخصی خود را تکمیل نمایید. توجه کنید که پر کردن تمامی کادر های مربوط به اطلاعات شما الزامی است.

در ادامه شما میتوانید خط یا شماره فرستنده مورد نظر خود را انتخاب کنید، خطوط از 8 الی 14 رقم موجود هستند که شما بسته به نیاز خود خط انتخاب میکنید توجه داشته باشید تعداد رقم خط و رند بودن آن هیچ تاثیری در کیفیت خط ندارد.

خطوط موجود از دو سرشماره 3000 و 50002 هستند.

در ادامه شما باید شارژ یا همان اعتبار اولیه برای سامانه خود را وارد نمایید این اعتبار بدون انقضا در سیستم شما باقی مانده و صرف ارسال های شما میشود، شما میتوانید با استفاده از جدول تعرفه رقمی را انتخاب و شارژ نمایید.

در ادامه نام کاربری و رمز عبور پنل خود را تعریف میکنید که نام کاربری و رمز عبور باید با حروف لاتین باشند البته عدد یا ترکیبی از عدد و حروف هم میتواند باشد.

در مرحله بعد شما میتوانید با انتخاب کردن پرداخت به صورت آنلاین وارد درگاه بانک شوید و خرید خود را تکمیل نمایید. پس از پرداخت موفق پنل شما ایجاد شده و آماده استفاده میباشد.

در صورتی که به هر دلیلی مایل به پرداخت آنلاین نبودید میتوانید مبلغ کل را واریز به حساب یا کارت به کارت کنید و از همین گزینه ها در صفحه استفاده کنید، دقت کنید برای این شیوه حتما لازم است شما پرداخت را به یکی از روش های واریز به حساب یا کارت به کارت از طریق اینترنت بانک یا مراجعه حضوری به بانک انجام دهید سپس اطلاعات واریزی خود را در کادر مربوط به همان قسمت وارد کنید و گزینه ثبت را بزنید در این روش پس از ثبت درخواست خرید شما همکاران واحد فروش راه آفتاب خرید شما و اطلاعات واریزی شما بررسی میکنند در صورتی که صحیح باشد خرید را تایید کرده و پنل شما آماده استفاده میباشد.

در صورتی که به دلایل موفق به پرداخت چه به صورت آنلاین یا واریز به حساب نشدید نیازی نیست مراحل پر کردن فرم را دوباره انجام دهید کافی است مجدد وارد قسمت خرید آنلاین شوید و گزینه ” پرداخت موفقیت آمیز نبود ” را انتخاب کنید با وارد کردن کد ملی و شماره پیش فاکتور میتوانید به راحتی ادامه خرید خود را انجام دهید. اگر شماره پیش فاکتور خود را نمیدانید میتوانید از همکاران واحد فروش ما کمک بگیرید.

همچنین اگر بعد از خرید فراموش کردید رسید خرید خود را ذخیره کنید میتوانید با انتخاب گزینه ” پرداخت شده است، فاکتور میخواهم ” رسید خرید خود را دریافت نمایید.

در نهایت پس از تکمیل خرید، شما یک پیامک که حاوی اطلاعات پننل شما می باشد از شرکت راه آفتاب دریافت می کنید.

4 رای ثبت شده
پشتیبانی سامانه پیامک

خیلی زود با شما تماس خواهیم گرفت

از طریق تلفن و واتس‌اپ هم می‌توانید با ما تماس بگیرید

سان‌وی
ویرایش محتوا

در سریع‌ترین زمان پاسخ سوال شما را برای‌تان ارسال خواهیم کرد

ویرایش محتوا

سامانه پیامک و وب‌سرویس هدیه

در کمتر از یک دقیقه یک سامانه پیامک و وب‌سرویس با ۳۰.۰۰۰ ریال اعتبار ارسال پیامک هدیه بگیرید